Javascript staat uit. Voor een optimale werking moet Javascript worden ingeschakeld.

 
Uitgebreid zoeken
Detailgegevens


Meer van Steven van Belleghem:

De conversation company | Steven van Belleghem
Beoordeling:        Er zijn nog geen beoordelingen


?Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De wereld is de voorbije jaren structureel veranderd. Dat zal niemand nog betwisten. Veel bedrijven hebben ondertussen hun eerste stappen in de wereld van de sociale media gezet. Toch slagen ze er nog niet in om hun conversatiepotentieel volledig te benutten.Conversation Manager Steven Van Belleghem reikt een handleiding aan om uw bedrijf om te vormen tot een Conversation Company waar klanten en medewerkers uw potentiële woordvoerders zijn. Aan de basis ligt een open, authentieke en positieve bedrijfscultuur. Bovendien moet een Conversation Company slim inzetten op sociale media en de vier C s - customer experience, conversatie, content en collaboratie - goed managen om het conversatiepotentieel te optimaliseren.Na het succes van De Conversation Manager brengt Steven Van Belleghem een verhaal over bedrijfscultuur, het herverbinden van medewerkers met klanten en hoe sociale media daarbij kunnen helpen. In De Conversation Company ontdekt u hoe u de klant in de boardroom brengt en zijn feedback ook echt kunt gebruiken.

Productinformatie
ISBN:9789020977776
Formaat:
Epubversie:2
  
Aantal pagina's:215
Subtitel:
Reeks:
Categorie:Marketing
Taal:Nederlands
Uitgever:Terra - Lannoo, Uitgeverij
Imprint:Lannoo Campus
Kopieerrechten:Het kopiëren van pagina’s of delen daarvan is niet toegestaan
Printrechten:Het printen van pagina's of delen daarvan is niet toegestaan
Druk:1
Bestandsgrootte:4652 kb
Datum ingevoerd / gewijzigd:17-04-2019
 
Elders:23,99
Onze prijs:€ 23,75

   




















Winkelwagen is leeg

Verkoop top-5

- Websitebouw: Eboektekoop en Citoweb