Javascript staat uit. Voor een optimale werking moet Javascript worden ingeschakeld.

 
Uitgebreid zoeken
Detailgegevens

  • Soms zit je ermee in je maag: je moet je standpunt duidelijk maken, een samenwerking tot stand brengen of de verkoop verhogen. Een andere keer moet je een werknemer opjutten, de loyaliteit van een kla ...

    Auteur

    Karen Dietz
Storytelling voor Dummies | Karen Dietz
Beoordeling:        Er zijn nog geen beoordelingen


Soms zit je ermee in je maag: je moet je standpunt duidelijk maken, een samenwerking tot stand brengen of de verkoop verhogen. Een andere keer moet je een werknemer opjutten, de loyaliteit van een klant verbeteren of de creativiteit in je bedrijf opvoeren. Vaak heb je de beste voorbeelden nodig om je mensen te verenigen rond hetzelfde doel of je zaak te laten groeien. Storytelling voor Dummies kan je hierbij helpen! Dit boek bevat onder meer adviezen van experts met voorbeelden uit de praktijk en bewezen casestudy s. Gebruik de kracht van een goed verhaal om je werknemers te beïnvloeden en te motiveren! Karen Dietz is veteraan in de ontwikkeling van ondernemingen, organisatie en management. Lori L. Silverman geeft trainingen en workshops in business storytelling.

Productinformatie
ISBN:9789045352299
Formaat:
Epubversie:2
  
Aantal pagina's:369
Subtitel:
Reeks:Voor Dummies
Categorie:Management algemeen
Taal:Nederlands
Uitgever:BBNC Uitgevers
Imprint:Voor Dummies
Kopieerrechten:Het kopiëren van pagina’s of delen daarvan is niet toegestaan
Printrechten:Het printen van pagina's of delen daarvan is niet toegestaan
Druk:1
Bestandsgrootte:1971 kb
Datum ingevoerd / gewijzigd:14-09-2018
 
Elders:15,99
Onze prijs:€ 13,68

   


Winkelwagen is leeg

Verkoop top-5

- Websitebouw: Eboektekoop en Citoweb