Javascript staat uit. Voor een optimale werking moet Javascript worden ingeschakeld.

 
Uitgebreid zoeken
Detailgegevens

  • Deze nieuwe editie van Marketing voor Dummies is helemaal up-to-date en laat je niet alleen zien hoe je klanten denken, maar ook hoe je op hun gedrag kunt inspelen. Ontdek welke kansen er liggen in ...

    Auteur

    Jeanette McMurtry
Marketing voor Dummies | Jeanette McMurtry
Beoordeling:        Er zijn nog geen beoordelingen


Deze nieuwe editie van Marketing voor Dummies is helemaal up-to-date en laat je niet alleen zien hoe je klanten denken, maar ook hoe je op hun gedrag kunt inspelen. Ontdek welke kansen er liggen in de communicatie met je klanten, hoe je sociale media inzet en hoe je ook met een klein budget je klanten kunt bereiken. Met dit boek leer je waar je jouw klanten vindt, hoe je ze overhaalt tot een aankoop en hoe je ze laat terugkomen voor meer. Jeanette McMurtry is columnist, keynote speaker en een autoriteit op het gebied van consumentengedrag en marketingstrategieën gebaseerd op psychologie. Ze heeft voor verschillende bedrijven gewerkt, van start-ups tot grote namen uit de Fortune 100.

Productinformatie
ISBN:9789045355337
Formaat:
Epubversie:2
  
Aantal pagina's:
Subtitel:
Reeks:Voor Dummies
Categorie:Marketing
Taal:Nederlands
Uitgever:BBNC Uitgevers
Imprint:Voor Dummies
Kopieerrechten:Het kopiëren van pagina’s of delen daarvan is niet toegestaan
Printrechten:Het printen van pagina's of delen daarvan is niet toegestaan
Druk:5
Bestandsgrootte:2362 kb
Datum ingevoerd / gewijzigd:01-07-2018
 
Elders:11,99
Onze prijs:€ 10,26

   


Winkelwagen is leeg

Verkoop top-5

- Websitebouw: Eboektekoop en Citoweb