Javascript staat uit. Voor een optimale werking moet Javascript worden ingeschakeld.

 
Uitgebreid zoeken
Detailgegevens

  • ?

    De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nem ...

    Auteur

    Steven Van Belleghem



Meer van Steven Van Belleghem:

De conversation manager | Steven Van Belleghem
Beoordeling:        Er zijn nog geen beoordelingen


?

De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan.

Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Er is nood aan verandering in de dagelijkse manier van werken van elke adverteerder. De kloof tussen de hedendaagse consument en de traditionele adverteerder stijgt dag na dag.

Dit tijdperk is niet het einde van de advertentiemarkt, maar is het einde van de adverteerder!

Dit boek biedt de oplossing voor deze uitdaging: een veranderingstraject van adverteerder naar Conversation Manager. De Conversation Manager heeft een frisse visie op hoe merken succesvol opereren in samenwerking met de hedendaagse consument. Converseren met consumenten staat daarbij centraal. Luisteren naar en converseren met consumenten is een noodzakelijk talent om u om te scholen tot een Conversation Manager. Het boek beschrijft aan de hand van sprekende voorbeelden en duidelijk concepten hoe een adverteerder zich kan omscholen tot een Conversation Manager.

Het blijft niet bij een theoretisch denkkader. Het boek biedt eveneens praktische tools om uw veranderingsproces binnen de 48 uur te starten. U vindt hier concrete tips om de bedrijfsstrategie aan te passen in de richting van conversation management met tal van handige online tools die u helpen in uw nieuwe job: Conversation Manager.



Productinformatie
ISBN:9789401408332
Formaat:
Epubversie:2
  
Aantal pagina's:210
Subtitel:de kracht van de hedendaagse consument : het einde van de traditionele adverteerder
Reeks:
Categorie:Marketing
Taal:Nederlands
Uitgever:Terra - Lannoo, Uitgeverij
Imprint:Lannoo Campus
Kopieerrechten:Het kopiëren van pagina’s of delen daarvan is niet toegestaan
Printrechten:Het printen van pagina's of delen daarvan is niet toegestaan
Druk:14
Bestandsgrootte:5428 kb
Datum ingevoerd / gewijzigd:27-02-2018
 
Elders:19,99
Onze prijs:€ 18,89

   




















Winkelwagen is leeg

Verkoop top-5

- Websitebouw: Eboektekoop en Citoweb